Ensam som vanligt

Jag är ersatt och utbytt. Jag är trött och less på att vara det. Jens är hos den där jävla lortis och skruvar. Fy fan va tråkigt jag har. Är han inte och tränar så sover han i soffan eller sitter vid datorn eller skruvar hoj. Igår tänkte jag slå han i huvet, han somnade när jag höll på att berätta en sak. Mordet var nära ska jag säga. Men nu e jag alltså själv som vanligt. han "siktar på att vara hemma i tolv-ett tiden". Klockan två alltså. Å vi ska ha niklas ullis å jocke på middag idag, i det här bombnerslaget. Jag vill fan inte städa och plocka ihop som en jävla curling kärring, de e inte min lägenhet. men om jag inte har gjort det tills han kommer hem så är ju inte det bra. då verkar det ju som jag bara sitter och svullar popcorn hela dagarna och inte gör nåt annat. Fy fan va less jag är.

Och, va fan, varför svarar ingen på mina sms!?



Kommentarer
Postat av: emelie

men kom och hälsa på mig här nere dåååå.. så slipper du vara less ett tag!! tror de är ganska billigt med tåg.. och boende har du jue! helt gratis:) jag erbjuder mig nu frivilligt att ta emot dig ett par dagar. tar du erbjudandet? puss påre

2008-03-09 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback