Fjärde natten

Fjärde natten i sovrummet, det känns bra. Vi har äntligen flyttat från vardagsrummet till sovrummet, och än, peppar peppar, verkar grannen vara normal och man kan sova gott. det är jättebra att vakna på morgonen också, när vi sov i vardagsrummet kunde jag sova till 10-11 på dagarna om jag inte hade ställt alarm, men nu vaknar jag mellan 8 och 9 och är pigg. Det är helt otroligt! Jag ska aldrig mer sova i vardagsrummet. Tror jag.

Idag händer inte mycket. Funderar på att baka te kakor men då måste jag handla först och det blir så mycket disk... Näe jag kanske skippar det. Söka jobb ska jag göra. Tror inte jag får det där jag va på intervju om. Känns både och, men nu har jag "massa" tider på macken så det är ju bra.. Men jag vill ha ett jobb i stan som man kan gå till eller möjligen cykla. Fast det gör så ont i rava å cykla. sen ska jag städa lite också. Plocka ihop mina grejer och tvätten som vi tvätta häromdan. vi har fått en ny tvättmaskin fasen va kul den va. Och fin!! Blå =) Och fort gick den, herregud den va ju klar på en gång nästan. Den var perfekt helt enkelt, nästan så jag längtar till nästa gång vi ska tvätta! =)

Nu loggade en 
kompis in på msn och hon e duktig på att ta tag i sitt liv och träna. så nu fick jag dåligt samvete. Fan.

Jennie forss och sofie på konsum, fy fan för er. Ni ska alltid vara värst ni. =( tur man har syrran som tyckte jag va duktig iaf.

Dags att ta tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback