Han är ju som alla andra...

Jag har ju som trott att jens har varit lite speciell, inte som alla andra killar. Men idag upptäckte jag att han är verkligen som alla andra killar. Om man säger till en kille att det är stökigt, då fattar han ju inte att han ska städa. Man måste ju säga rätt ut, städa! Och idag när jag kom hem från jobbet så skulle jag göra macka, men då är smöret typ slut. Så jag blir lite irriterad, han som varit vaken sen sju i måranst (mamma hur stavas det?) för att grannen spela så högt kunde väl ha gått på affärn å köpt smör å mjölk!? Han har ju ett eget ica-kort... Så när jag pratade med han när jag gick från affärn så sa jag att han fick ju använda sitt ica-kort även när inte jag är med. "Men jag har ju inte handlat!" NEJ JUST DET! Så jag har varit ute i det snöblandade regnet och promenerat jag. Avreagerat mig på den älskade grannen som störde mig i eftermiddags och avreagerat mig på att vi som bor sååååå centralt har jättelångt på affärn. Det är tillochmed långt ner på macken. Det är faktiskt långt till garaget också, särskilt eftersom akelius verkar tycka vi ska simma till dörren till garaget.. Jättemycke vatten utanför döra, man blir jätteblöt om fotarna.. Det förstör ju hela dan och då går jag ju hellre till porten direkt och då blire långt..!

Vi ska flytta. Vet inte när och inte vart. Men nu ska vi flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback