Långfärdsskridskor

Idag har jag redan gjort årets motionspass!! Klev upp typ halv 9 och bara det var ju bra. Sen träffade jag ullis i bladlusparken kl 10 fast jag kom för sent, men så hyrde vi långfärdsskridskor och for iväg. Första kilometern gick lätt, och andra och tredje. Sen gick det lite tyngre, men låååååångt där framme såg vi ett ställe där man kunde sitta och fika. och fika måste man. så vi for dit. Där stod det 6 km. herregud det är ju jättelångt! Och dit hade vi kommit på bara en halvtimme. rekordfart alltså. Så satt vi och fikade och solade och pratade om allt och inget och sen for vi tillbaka. det blir 12 km. TOLV KM!!!!! det är över en mil och jag, Sandra Marielle Nygren har gjort det! JAG!!! Fan va stolt jag är. Nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du så duktig!!

Postat av: Sofie

fråga jennie hur långt vi åkte. UTAN fika... =(

2008-03-04 @ 22:51:02
URL: http://linasofiee.blogg.se
Postat av: jennie

HAHAHA :D sandra sandra sandra, när vi nådde 6 km skylten hade vi 6 km kvar! å då inte tills vi var i badhusparken igen som ni, utan tills vi var framme och fick vända och fara hem igen! Alltså dubbelt så långt som ni åkte vi. 2.2 MIL! UTAN FIKA! sandra klaga inte du ;)

2008-03-05 @ 16:49:07
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: jennie

haha, ser att de gick inte så bra med matematiken där för mej :p

2008-03-05 @ 19:00:28
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback