Måndag

Mamma och pappa klagar på att jag svär för mycket på min blogg, det är "oproffsigt". Så nu startar jag min proffsiga blogg istället.. Här och nu.

Va hem till aspen igår, åt tjälknul och gosade med axel och lekte hund med elice. De va ganska kul! Sen va vi till svärmor och fikade och spelade tv-spel. Då kom jag och tänka på ett tv-spel jag jämt spelade hemma hos linda, när yoshi eller vad han heter, den där gröna man rider på, åt typ äpplen så fick den svans å mario åkte upp i en bubbla och grinade ibland. Det var roligt!! Kostar 200 kr på tradera, jag ska fundera lite till... =) Och på ebay finns skitfin mc-jacka..! Rosa tyvärr så den passar inte till jessica. däremot har jag hittat ett svart kitt med jacka å byxa, skitfint och pappa lovade att betala ända tills jag sa vad jag skulle köpa så nu äre kört. Men fanken (inte en svordom) va fint det är!! Ny hjälm vill jag ha också, hittat en fin rosa, men den passar ju inte heller till jessica.
Så här ser jessica ut:
image4

Hon e ganska snygg faktiskt! Och min älskade bil är snygg igen! Tvättade den igår innan vi åkte till aspen. Va fin den blev! Jens tog några kort men dom har jag inte orkat lägga in än.. en annan gång, kanske sen idag, får ni se pärlan!

Nu vet jag inte om jag ska göra köttbullar, baka, åka till aspen o äta middag eller om jag ska göra varma mackor.. med tacofärs.... mmm va gott!! Det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback