Redan vaken!!!

Helt otroligt, klockan är inte ens halv 7 och jag är VAKEN!! Egentligen skulle jag kliva upp om tio minuter men jag klev upp för en timme sen och skjutsa jens på jobbet så jag får ha min bil idag. För idag ska jag jobba! Hoppas jennie kommer tidigt så jag får göra helg nångång! när jag kommer hem från jobbet ska jag sova, för det har jag knappt gjort i natt, nån har varit ivägen hela tiden och så drömde jag att vi höll på att missa magnus betnér imåra, och det vill jag ju inte!! Fasen va kul det ska bli, han e bra rolig! Fast björn gustafsson e roligare, lite sötare sådär.

Ja det är väl ungefär va som händer. nu ska jag äta kanongoda tekakor till frukost!! Fanken va go dom blev =)

Kommentarer
Postat av: emelie

godmorgon:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback