Subaru Impreza WRX (och lite BMW)

Ikväll lekte jag med jennie henke emma och kristian. vi skrattade åt lucas haha va söt han va och han lärde sig snabbt att säga sandra! Duktig kille =) Jennie och henke kom och hämtade mig med henkes subba, det var liksom grejen med kvällen att jag skulle få åka lite subba. Och då åkte vi till valla det var härligt att åka subba. Men ännu härligare var det på hemvägen när jag fick KÖRA!  JAG fick köra. Fasen va kul de var. Jag var feg och det var halt, men jag kan säga som så att det var lite bättre drag i den där än min älskade pärla. Det kanske blir en sån där en gång i framtiden när det är dags att byta bil...

PAPPA!!!! JAG HAR KÖRT SUBARU IMPREZA WRX!!!!



Här är min bil, som jag lovade. Älskade pärlan
image5

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut som på min mack det där!

Postat av: jennie

du kan ju inte byta bort din bil heller! den ska du ha så länge du lever!

2008-03-11 @ 19:28:02
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback