Tekakor

Nu håller jag på att baka tekakor, jens lovade att han skulle diska så då är det bara att baka! Kanske blir nåt mer innan jag e klar, bara för att jävlas lite.. =) Nä vi får väl se, dom här är inte klar än... Jäser just nu för andra gången, gud va segt det är!! Och sen är det en jäsning till innan dom ska in i ugnen... drygt men va gott det kommer bli! =)

Idag var jag och ullis på gregoriemarknad. Det måste man när det är sportlov! Men det var roligare när man var yngre, när man kunde köpa fula tröjor med tryck och godis och chips och cocosbollar...idag var det inte så kul så jag köpte inget. Men det är ju gjort iaf, skönt.

Nu ska jag fortsätta baka mina tekakor, "stjälpa upp degen på mjölat bakbord" ska jag göra. Blir nog kanon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback