Trötter

Idag e jag bra trött och seg. Va ut igår med massa folk från ica och lite andra folk de va asskoj! Av nån anledning som jag inte vet så va vi på G3 av alla ställen men det funkade ju det också tydligen. trots surkärringar och vanliga kärringar. Fy fan.

Idag har jag bara slappat framför tvn och datorn. Kollat på sjukhuset och grinat nåra skvättar, det är ju så fint ibland. Sen gick jens till danne och sen ska dom till åre. stackars mig ska sitta hemma och göra inget. jag som behöver all service jag kan få idag... Så då grinade jag också en skvätt. jag har blitt så känslig!

Det är väl allt för nu skulle jag tro.. Dags att göra popcorn eller nåt kanske... kebab... mmm... Får ju även dricka läsk idag det har jag firat med några cola gu va gött. Synd att det är så långt till macken annars hade jag gått och köpt en fanta också.. mmm va gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback