dålig dag

I måndags hade jag en bakdag, tisdag och onsdag hade jag jobbdag och idag har jag en dålig dag. Har varit på stan och köpt present till jens, kommer nog bli kanon det där. kanske.. Så köpte jag ett himla rosa linne till mig själv, de va jag värd. Men då kom ju suget efter massa nya kläder..  Nå sånt har väl inte jag råd med heller. är ju skyldig mamma för hoj kläderna, en hel förmögenhet ju.. och sen har jag en bil och ett liv. åååå va less jag blir!!! vill gå in på nån sida på internet och beställa allt dom har i storlek 34. vill ha kläder!!!!! har kikat lite på internet men jag hittar inga fina kläder. det gör saken bara värre. faan.

Så skulle jag trösta mig med att spela lite tvspel. yoshi's island det är grejer det. men då funkar det inte. kolsvart på tvn och inget tvspel.. tur att christer har börjat på p3 nu så jag har nån tröst. tänkte först ta en bulle till lyssnandet men kom på att det av nån anledning (jens) inte finns så många bullar kvar.. må väl spara dom sista till på söndag, när de kanske kommer nå folk för att jens blir gammal. hela 23 år gammal!

jag är lite sugen på att gå på dans på näset på lördag. men inte om det är sånt här jäkla väder. å inge sällskap har jag heller. och på söndag ska jag jobba.. jäkla skit.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men Katarina ska dit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback