Laaat

Men va skönt det är att slippa gå mellan sovrummet och vardagsrummet i reklampauserna.

Nu kollar jag på rent hus och jag borde städa själv också. jag gör jämt det, jens städar aldrig men jag håller rent och fint här hemma jag... Fråga han och det är tvärtom.. jaja fy fasen va äcklig folk är, så stökigt kommer jag aldrig ha det. ALDRIG.

Annars då... kan göra en lista så ni inte kan komma å säga sen att "det har du inte berättat!" Joru de har jag!

1. Lägenheten är uppsagd. Sista juli ska vi va ute, i augusti ska vi bo i aspen, krokom eller nån annanstans. Det löser sig...
2. Flytten i augusti går till Göteborg.
3. Det eftersom jens ska plugga till nåt fint som elektroingenjör! deru!

ähh kommer inte på nå mer grejer..

Dags för kvällsfika tror jag. Jens kom på en hemsk idé idag. Popcornförbud vid datorn!!! Då införde jag travianförbud på datorn, det är jens nördspel han håller på med jämt. Det gick han inte med på utan införde bloggförbud på datorn. där går gränsen så nu ska jag äta popcorn långt ifrån datorn och jens får hålla på med sitt nördspel nästan hur mycket han vill...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå bloggförbud?!

Postat av: Tina

Glest mellan inläggen hurdu=P

2008-05-11 @ 14:02:45
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: jennie

du kan ju inte flytta ifrån mej heller! tänk så kommer ja inte in i växjö då blir vi ju inte grannar:(

2008-05-11 @ 19:51:06
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback