sen sist

Therese ville läsa om forumet i vemdalen. jag trodde att vi skulle vara tyst om det så hon inte blev så ledsen, men okej då hon har ju valt själv!
När vi kom dit på torsdagen trodde vi inte våra ögon, ett trevåningshus!! byggt i år, allt va nytt och fräscht, och de va golvvärme och två duschar och bastu och hur bra som helst! Tog några kort men dom blev värdelösa så dom skippar vi. Torsdagkvällen va nog roligast tror jag, massa massa folk och hur kul som helst. ingen jag kände men de va kul ändå! Fredagen var seeeg. men strålande solsken så vi glassade lite på sibylla och vissa andra brände sig. Inte jag då, syntes inte ens att jag varit ute... Fredagkväll var också seg, rätt kul men segt. Lördag var kanske bäst ändå. Segt i början men sen kom minttun fram och då vart det fart! Hade verkligen hur kul som helst, tills en tjock killjävel höll på att slita av mig armen och krisitan körde över min fot med subarun. Fick iaf skjuts hem av kristian, de va bra, för de va en bra bit att gå! Efterfest till halv 5, jag tittade bara på för jag skulle ju köra hem på söndan.. På söndan vart de städa städa städa och sen åkte vi till åsarna för att äta. Väntade 50 minuter på att få en pizza!! Lagomt glad var jag då. inte.

Så var det med det.

I helgen har vi varit i umeå hos jens syster. Som vanligt när jag har varit där så blir jag sjuk. Jag är dödssjuk verkligen, det är himla synd om mig! Inte har jag fått nån lön heller... Köpte iaf hoj kläder i fredags!! Hur snygga som helst, kommer en bild nån annan gång när jag har hela kittet på mig. Nu ska jag tycka synd om mig själv och kanske äta lite kex.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken Kristian körde över din fot med Subarun...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback