Sjuk!!

Jag är så sjuk, det är så synd om mig!! Har druckit massa juice ikväll, mamma sa åt mig att dricka mycket, och juice må ju va bra när man e sjuk, mycket c-vitamin å sånt. gött ere iaf!

Jag e så mallig över mina nya hoj-kläder, vill ta på mig dom, ta ett kort och lägga upp, men det går inte. jag har ingen som kan ta kort på mig och kameran ligger i bilen som är på verkstan. eller så är den kvar i umeå..? Jag ska nog aldrig mer till umeå. Det blir så dyrt och jag blir alltid sjuk när jag har varit där..

Inatt hade jag en rolig dröm. Jag var på budbilen, skulle köra tidningar. Jag och erika lottade om vem som skulle få fördelen att köra åre, jag skulle knacka hand. i ena handen hade hon världens pyttigaste grej, och i andra en stoooor gammal nyckel. Om jag knackade på handen med nyckeln skulle jag få köra åre, och så skulle jag få åka hem till erika i kall och lämna den stooora nyckeln. det var himla enkelt att välja hand, nyckeln stack ut! Det var onsdag och alltså tv-bilaga. När aftonbladet kom var det inte riktigt som jag minns det. Det kom en lastbil med släp full med bilagor, hur mycke som helst. Men sen helt plötsligt blev det världens fest där i garaget, alla på budbilen var där, alla på posten och alla som kör för expressen och aftonbladet. Och så kommer jag ihåg att jag gruvade mig för att gå in på macken med tidningarna, var jag tvungen att he upp dom i tidningstället åt dom också..? Vad skulle dom säga dan efter, för dan efter skulle jag ju jobba på macken.. Ja det var konstigt. Jag och erika måste nog köpa nån flaska vin och äta svampsås och surra litte snart. det blir sköj!

Therese, det var kristian olsson som körde över min fot med henkes subba när min arm satt fast i en tjock kille. De va mest i skon han körde, gjorde nog ont för att jag försökte dra undan foten och armen men båda satt fast. Jennie ville dänga killen sen men jag tror hon var för feg. och han för fet. Säkert 4-5 mig stor var han! minst!!

Jag tror jag har hållt på att bli sjuk hela veckan, har drömt så sjuka drömmar. En natt skulle jag sälja pappas vectra. tog finfina kort på den och la ut på blocket, kollade sen annonsen och skämdes som bara den för alla bilder var suddiga.. Jag tror inte ens pappa visste att jag försökte sälja hans bil...

Förresten, nån som vill köpa bmw 323 im. fin, ovanlig och nypolerad med utställningsvax, lackförseglad och den är så vacker. Nyservad, nybesiktigad (om man kan räkna i år som nytt), nya vinterdäck, drar lite bensin, ac funkar kanoners, cdspelarn e skitbra (jag fattar den ju).. Allt är bra på min bil. Vill du köpa?

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad gjorde Kristian på Forum? Var dom där!?

Postat av: Emma

Ja jag e ju oxå lite sjuk... men jag börjar bli lite bättre nu iaf =) Krya på dig!

2008-05-06 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback