Som sagt...

dålig dag idag.

i den här lägenheten är det gamla kranar, såna man vrir på. vänster sida hett och höger kallt. Men är det så att om man vrir för mycket på varmkranen slår det över och blir dåligt tryck och kallt vatten? Verkar lurt.

Sånt blir jag tokig på. Dåligt tryck i vattnet när man ska duscha. Kallt vatten när man ska duscha. när man lämnar in bilen på verkstad och en vecka senare är det fel igen. när jag måste anpassa mig efter andra. hata. Och slutligen, när man äter middag efter klockan 7. middag äter man klockan 5, senast 6. men efter sju, då är det ju dags för kvällsfika.

Nej men oj, nu hade jag visst inte tid att skriva mer, jag ska göra middag... Kvällens middag. jävla skitdag.
Stackars farfar som måste fylla år idag på den här skitdagen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mycket :)

Postat av: Emma

Dax att uppdatera nu :P

2008-06-03 @ 21:12:05
Postat av: Malin

Hallå! Är det nå´n hemma? Har du tappat datorn i sjön???



Storasyster M

2008-06-05 @ 21:31:22
Postat av: Tina

Dålig dag... FÖR 1 MÅNAD SEN... men nudå?

2008-06-17 @ 23:51:00
URL: http://tinawina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback