Utmanad!

Jag har visst blitt utmanad av Tina. Bäst att anta den då!


· Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

* Jag är fruktansvärt nyfiken av mig. hatar när folk vet saker jag inte vet.

* Jag är fruktansvärt envis. ger mig aldrig.

* Jag är så himla trevlig på jobbet, så det är ofta slut på trevel när jag kommer hem.

* Jag älskar att åka bil. bara åka o bestämma höger el vänster i korsningar o kolla på hus.

* Jag vill ha två barn, en av varje. Namnen e klara men lite hemliga.

* Jag kan backa efter speglarna. jens e iaf impad.

* Jag skulle kunna sova dygnet runt!

Jag utmanar:

Lina
Ida
Jennie
Therese
Daniel
Emelie
Sofie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback