lite av mycket

Vilken pysselhelg det här har varit! Började redan i torsdags när jag och malin satt uppe till halv ett och sydde grejs att ha runt sängen, så det inte blir fettfläckar på väggen efter sängen. i fredags var vi faktiskt klar runt midnatt och då hade vi sytt draperi till sovalkoven också! Igår satte jag och jens upp det runt sängen och draperiet. Idag satte vi upp en hylla ovanför sängen, hatthyllan åkte upp och en tavla och nå ljusstakar. Det blir så himla bra här, allt e vårat eget och vi har ju tillochmed fått välja tapeterna själv. Akelius ska prata med sandå måleri så ska dom komma och städa upp lite efter sig. klantskallar. Hoppas jag inte är hemma när dom kommer, lite pinsamt är det ju ändå. Jag e som en liten gnällkärring. men va fan dom må ju kunna göra jobbet sitt ordentligt!! Jaja, trivs himla mycket bättre i den här lägenheten än i förra!!

Igår va vi och bowlade. Ja jäklar, det känns skönt att jag kan skylla på att jag har ont i handledarna. jag va inte så värst bra, men fick en strike iaf! Jens fick ingen haha! ja det är mycke snack och lite verkstad, men bowla MÅSTE jag börja göra oftare! Tillochmed pappa verkade sugen på att bowla, frågade om man gatt boka och så. Eller var det bara inbillning? Haha skönelice då sa surgubbe till pappa igår haha bara gick förbi han och sa det hahaha hon e rolig elice =)
Niklas och ullis har köpt playstation nummer nånting och självklart även guitar hero. Jag vill också ha!! Men isåfall xbox, är ju onödigt att ha lika när man kan ha olika. guitar hero är ett måste, jag struntar i om man får med dosa och såna saker, bara jag får en gitarr! Men det må vänta, det börjar dra ihop sig till vemdalen, jul, service på bilen, katalysator till bilen och besiktning på bilen. och nyår. Jihoo jag har tatt ledigt på julafton och nyårsdagen hoho jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback