Nervös


Jag är lite nervös och orolig den här veckan. jag vågar knappt va här i lägenheten. absolut inte öppna dörren om det ringer på. Och hur ska jag veta om det är gubben som ska sätta upp brandvarnaren som kommer eller om det är dom där jag e lite rädd för. vart ju så dyrt senast jag hade kontakt med dom. Radiotjänst alltså. Dom knackar dörr i stan den här veckan hos dom som inte betalar tv-licens. Dom har en lista på vilka som betalar och går till dom andra och vill ha pengar. Jag tänker inte betala skitmycket pengar för att se dansbandskampen en gång i veckan. det är ju det enda man ser på svt. Därför e jag väldigt rädd och orolig den här veckan. så om du ska komma hit så får du ringa först och ringa när du står utanför dörren också. så jag inte öppnar för fel person..

Men visst är det så att man får ha en tv på annan ort? typ stuga/husvagn. vi e ju skriven i aspås och mamma betalar väl ändå tv-licens!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback