sjuk

Ihelgen var vi till umeå. de va skoj, full fart på ida, förstår inte hur dom orkar.. Rolig va hon iaf ,trots att hon ville sjunga i ett hus i skogens slut lite väl många gånger på raken.. Och som vanligt när jag varit i umeå så har jag blivit sjuk.. igårkväll fick jag ont i halsen och i huvet, och imorse var det så synd om mig att jens fick gå upp och parkera om min bil och jag låg o sov och pratade med therese i telefon. det va roligt att hon ringde! sen sov jag till klockan två när jens väckte mig o sa att han åkte på jobbet. Sen dess har jag varit vaken. osmart. de e tråkigt att va hemma själv, särskilt när man e sjuk. tyckte jens kunde ta ut en vab-dag eller va det heter men han trodde inte det gick när man inte hade några barn.. mamma du som vet, kan man lura jobbet så? vet dom om man har barn eller inte?

nu ska jag se om jag hittar nån middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback