Ge mig!

Efter drygt 300 mil i en saab 95 av nyare modell har jag insett att jag absolut måste och vill byta bil. Helst en blå subaru legacy. men dom drar tydligen mycket. så jag funderar på en blå ford mondeo. men egentligen vill jag inte ha ford.. ingen ford på våran gård! Kanske en röd eller blå bmw 320 touring. men det är så dyyyrt. Egentligen vill jag inte ta ett lån, det kan ju inte va nå kul o ha det. Men annars kan jag ju bara köpa en likvärdig bil som jag har nu. Och det är ju inte det jag vill, jag vill ju ha en nyare bil. Om du vill ge mig en bil så kan offra mig.

Idag tog jag bort min knöl jag har haft på handen. uähh va äckligt. Hon tog en spruta med den grövsta nålen som fanns på hälsocentralen i krokom, och sen sög hon liksom ur knölen. det var ledvätska och det var vädligt geleaktigt. Äckligt och gjorde lite ont. jag blöder som bara den och har bytt plåster flera gånger sen i eftermiddags för det bara blöder genom =( Men det mesta av den är borta nu iaf, men den kunde komma tillbaka när som helst, när jag minst anade det.

Nu ska jag vika tvätt och fortsätta kolla på blocket på alla bilar jag vill ha. Ge mig!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjo! Jag har motsatt problem, är så nöjd med min älskade pärla till passat! Men ideligen får jag kommentarer om att jag borde byta upp mig(går det?) Såna detaljer som en ny generator och nya stötdämpare betalar jag gärna för, sen att bara förardörren går att öppna ger den lite personlighet tycker jag! för övrigt: när ska vi ha en arvingarna kväll? Säg ett datum, i´ll be there!

Postat av: pappan

Tjära lillsandra,

det är ganska stor skillnad på en SAAB 95 och en SAAB 9-5. sisådär 45 år ...cirka...men även lite

andra saker

2009-02-05 @ 20:02:25
Postat av: Tina

Haha, kanske vi gör=P

Hemmet är dock ej i skick att bjuda hem folk än, men alldeles strax!

Vi ringde på parkeringshuset, men det var fullt, så nu letar vi parkering på kvällarna=P

2009-02-06 @ 12:38:21
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback