Hemma igen

Idag kom vi hem äntligen. Nog för att det är kul att åka bil men man blir lite less efter ett tag.. Fick se mycket iaf! =) I skåne var det grönt på ängarna och inte en enda snöflinga. I torsdags tog vi det bara lugnt och somnade på soffan kl 8. kl elva hade therese och daniel fixat täcke och kudde åt oss så vi kunde sova för natten. Service =) I fredags va jag och jens till Ales stenar, alles vid havet. Det var kallt men fint! For till Ystad och fikade sen. Spelade lite spel på kvällen och åt cheesecake som vi somna ifrån i torsdags. I lördags for jens och daniel till tyskland för att fylla bilen lite. Jag och therese gick på stan och gjorde av med pengar. nya tröjor och linnen blev det. och några färgglada smörknivar. Strax efter fem for vi hemåt. och igår i halv 7 tiden var vi framme i umeå, efter ett stopp på ikea i sundsvall =) Imorse satte vi oss i bilen igen och for hem. Sköönt. Nu ska jag packa upp alla grejer och klippa av alla lappar på alla nya kläder. hajdå


Kommentarer
Postat av: jennie

sandra du är knäpp, åkte du ända ner till LUND för att sen INTE följa med till tyskland? istället går du på stan å köper SMÖRKNIVAR? jag blir helt matt... :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback