tisdag

idag har jag jobbat, det är ju varudag! gick snabbt och smidigt och jag kände mig lite överflödig. Tänkte tanken att jag kunde nog åka hem klockan tre, för jag gjorde ju som ändå ingen nytta. Helt plötsligt gjorde jag nytta och for hem halv 5 istället helt inställd på att lägga mig tidigt ikväll för att öppna imåra. jag tillochmed gjorde extra mat när jag lagade middag så jag skulle ha matlåda imåra. Så ringde chefen och sa att jag fick va ledig imåra och på torsdag. antingen har jag gjort nåt bra eller nåt dåligt, jag vet inte riktigt än? Jag kanske är värd att va ledig? jag kanske är för dyr för att ha där? Ledig är jag iaf och ska nog ut och gå i solen tror jag. om det är sol imåra, brukar ju inte vara det när man är ledig.

Annars hände en liten olycka igår morse. Jag skulle bara dra upp hissgardinen men den missuppfattade det hela och for ner istället. båda dom där sakerna den satt i lossna från väggen och inte nog med det, en av våra fina krukpojkar gick sönder =( Nu har vi bara en svart kvar, det började med fyra, som helt plötsligt blev två och igår rycktes den sista vita ifrån oss. hastigt och olustigt. jag var rädd att jens skulle bli arg på mig för att den råka gå sönder, så jag tänkte att det är lika bra att börja grina på en gång. och tänk, det funka!! =) han vart inte ett dugg arg, han blev bara så rädd när jag skrek och det small och krasa så han kasta skinkpaketet på golvet för att komma till undsättning. det är en riktig karl det!

En annan liten olycka är att min knöl på handen kommit tillbaka. jag kan väl inte gå på hälsocentralen varannan vecka och suga ur lite ledvätska heller? men om man hade knölen länge, så den stelna, då kanske man var tvungen att operera bort den. det bästa vore om jag hade en hög med sprutor här hemma. ska gå på sjukhuset och sno några imåra, jag är ju ändå ledig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men oj vad du skriver! Grattis på namnsdan! Kram!

Postat av: Tina

Haha, du måste uppdatera och berätta, 3 må dåligt redan halv 9? Jag dör av nyfikenhet=P

2009-03-02 @ 21:06:10
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Tina

Hahaha, säger DU??? =P=P=P

2009-03-02 @ 22:11:36
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback