Glömde ju...

jag glömde ju minst två saker förut.
Pratade såklart med polisen i fredags när jag upptäckte att pärlan fått skrubbsår. man kunde inte göra en anmälan per telefon utan jag va ju tvungen att åka till stationen och visa upp skadan. "Glöm inte att ta med bilen när du kommer". Han va nästan lite knäpp som hon som ville köpa vatten. Klart jag tar med mig bilen om jag ska visa upp skadan på bilen. undrar ja hur han kom in på polishögskolan?!

och så en annan sak jag glömde. inte nog med att jag har längtat efter spenat. Jag har fått för mig att jag vill lära mig äta bönor och linser och sånt också. ullis bjöd på quinoa förra veckan, det va jättegott! Igår mjukstartade vi själv med ett storkok chili con carne med både vita bönor och nå svarta större saker. gott faktiskt! Och inte nog med det, jag vill åka längdskidor. Jag har varit på vippen att fråga mamma om jag har några skidor flera gånger men jag vet ju att hon bara kommer ta fram febertermometern och undra hur det är fatt egentligen. Men mamma jag vill iaf prova.. kanske jag får låna dina..?

Malin, äter prinsessan i huset saker som bacon och bladspenat och vitlök? isåfall får ni komma på middag, men ni måste ta med egna stolar för vi har bara 4..

Nu ska jag brassa bissarna och kolla på micael scofield.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh herre! She's back!=)

Jo jag läste lite om det p-huset på internet, så jag tror jag måste ringa dit!

Dumt att vi har två bilar!

Ja det hoppas jag, vi får väl se till det annars!

Postat av: Malin

Hur mår du egentligen??? 2-3 inlägg på typ en vecka, vill åka skidor, vill äta bönor?? Jag fattar ingenting! Är du sjuk på riktigt?

Köp hem mamma scans köttbullar så ska nog prinsessan äta också;).

Hur gick det med presentköpet?

kram, storasyster

2009-01-20 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback