Gruvsamt

Imåra startar vår långa resa genom sverige. Lund via Umeå. Ska dit och byta bil så det ryms riktigt mycket öl...
Tidigt ska vi åka, nästan så jag skulle gå och lägga mig typ nu, så tidigt ska vi åka. iaf runt 6 hade vi tänkt. bilen är tankad, oljan e fylld, så även glykolen. Ja pappa det läcker än... =(  Katalysator får jag förhoppningsvis med mig hem och har man tur är bilen tvättad och polerad när man får tillbaka den. Tänk om den e såld, va bra det vore! Jaja, jag gruvar mig iaf lite före trippen, verkar inte som det är nån som tror att vi kommer komma hem igen. Men det ska vi, måndag nångång kanske? Och mamma sa i morse att det är faktiskt 160 mil resa imåra.. 40 till umeå och 120 till lund därifrån. jihoo. Tur vi inte har godislov, jag kommer äta godis som ett monster så jag håller mig vaken och alert!

Så är det, får väl se om therese lånar ut datorn när vi kommer dit, siktar på torsdag förmiddag/mitt på dan nån gång.

mamma pappa malin therese momma farmor farfar och alla ungar och alla andra och alla kompisar, ifall nåt händer, jag älskar er =)


Värsta avskedsinlägget, vi hörs i Lund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också lillskit! Kör försiktigt(!!!!) så ska det nog gå bra! Antar att ni redan kört genom halva Sverige. Vet förresten inte om det är någon bra idé att låta Jens köra, du vet varför;).

Kram Malin

2009-01-28 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback