Jahapp

Jag antar att det är dags att uppdatera lite nu. Inte för att nåt har hänt utan för att det ska bli slut på tjatet, typ =)
Jobbar o jobbar o jobbar gör jag, är så less på alla ryssar som inte kan svenska eller engelska utan bara spatsiba hela tin, och dom låter inte ens trevliga när dom säger det. Jag är även less på alla jäkla dryga äckelstockholmare som ska ha sin jäkla kaffelatte. det värsta var när jag såg en tröja som det stod åre stort på fram, men 08 bak. fy fasen, ska dom komma hit å ta våran lilla by? det är väl lika bra att dom byter riktnr från 0647 till 08 på en gång så det är ritkigt gjort. usch.
Så är det med den saken.

Och snart ska vi äntligen åka ner till therese o daniel! Det är ju på tiden. vecka 5 åker vi, vad pappa än säger! Det ska bli skoj och vi ska försöka hinna med göteborg på vägen hem också. rooooligt.

I helgen ska jag jobba. ovanligt.. hade hoppats på ledigt nästa torsdag men får nog sikta in mig på nästa lördag istället, då vägrar jag jobba. punkt slut. inga diskussioner.

Nu ska jag göra lite spagetti och köttfärssås så maten står på bordet när jens kommer hem från innebandyträning. att man kan lägga en korpenträning på en fredagkväll. det fattar jag inte. korpen innebär väl bara match och ingen träning. särskilt inte på en fredag. absolut inte vid middagstid.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du tror inte att 08 på tröjan stod för år 2008? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback