Buddy holly

Jag är nu ett steg närmare brolle och buddy holly!! =D Jens ska till stockholm i veckan o kolla upp sin axel, så då tänkte vi ta det då, men det skulle bli så dyrt och tjorvigt med resa och så. Så jag blev lite ledsen och tänkte att vi skiter i alltihop, tills vi kom på att man kan åka jättebilligt med tåg till stockholm om man ska på nåt sånt där. och då, eftersom det kostar typ 150 kr att åka dit, så behöver vi ju inte ta det den här veckan när jag egentligen jobbar, utan nästan när som helst annars =) Jihoo jag tror jag ska på dejt med brolle =D
Såg nyss på nyhetsmorgon, då filmade dom den där kyrkan som ligger brevid där båtarna till drottningholm går ifrån, kommer inte på vad kyrkan där heter, men iaf så var det jättefint och trots att jag är lite allergisk mot stockholmare så vill jag dit, helst nu på en gång! Vi kanske tar det forumhelgen istället, det kan hända att det blir alles för jobbigt att vara här hemma då eftersom man inte ska till vemdalen.. ja vi får se! kollade lite vilka band som ska till vemdalen och nu är det kört. fredag måste jag dit för då är det arvingarna...

Helgen har bestått av jobb, och det gör veckan också. jobbat lite kväll och det var inte alls så gruvsamt som jag kom ihåg det. nu är det nog dags att diska och göra lite hemmafru-göra innan det är dags att åka på jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja självklart måste man på arvingarna! Annars skulle jag skämmas å dina vägnar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback