måndag

Som jag skrivit förut, jag bloggar inte mer ofta än såhär för det är så svårt med rubriker. tur jag kan veckodagarna iaf!

Nåt märkligt har börjat hända. Det började redan i december tror jag, sen var det ett uppehåll men nu har det dragit igång igen. jag tror mamma och pappa börjar ta igen alla skjutser dom gett mig genom åren. Jag har fått börja skjutsa hem dom istället! i fredags drog dom det ett steg till, jag skulle skjutsa hem deras middagsgäster! tur det inte är nåt problem för en gäralaus dotter som jag!

I lördags bänkade vi oss i badhusparken och pressade några timmar. blev nog inge brunare för det men man var ju ut iaf! I söndags var vi lite bättre och tog och hyrde långfärdsskridskor!! va roligt det är!! och va långt man kommer lätt! vi åkte en mil på 50 min kanske, hyrde bara skridskorna en timme för de va så dyrt! Men roligt, så nu vet jag inte om jag ska köpa längdskidor eller långfärdsskridskor nästa vinter..

Idag har jag inte gjort nåt alls, kollat på jens när han har pluggat fysik bara. tråkdag. tur jag snart kan gå och lägga mig så det kommer en ny imåra. då ska jag jobba faktiskt! Det var ju på tiden!

Annars så har jag en känsla av att jag har glömt nåt viktigt. jag vet att andreas o fredrik fyller år den 22, men det är nåt mer! 16 mars, är det inget särskilt med den dan? nog för att jag tycker det varje dag, men vad är det jag har missat, vem sitter sur nånstans för att jag har blivit väldigt konstig senaste åren och tappat kontrollen på allt jag alltid haft koll på förut.? ja jag undrar ja vart världen är på väg.

Det jag tänkte när jag började skriva det här inlägget var att jag skulle få med att vi varit duktiga och åkt långfärdsskridskor och en annan viktig sak. iaf för en kexoman som jag. Ballerina choco, vilken grej!!! var väldigt länge sen jag åt nåt så gott! Det måste provas av alla! kanske dags för kexkvällsfika nu =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, dom kexen är grymt goda :P

2009-03-17 @ 10:30:49
Postat av: Anonym

Det é tur att mä ha så snäll é doter! Kram

2009-03-19 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback