Ny tandborste


För några dar sen köpte jag ny tandborste. rosa till mig och blå till jens. Min smakar polkagris!! jättesmart och gott! och nej det är inte tandkrämen för det är samma som förut. så om ni vill ha en polkagristandborste köp en rosa aquafresh!

Annars har jag lite svar på en fråga som jag fick av en karl idag.
Nej jag är inte själv här, alla mina jobbarkompisar står ute på lagret och gör igenting. jag tycker det är kul att ha kö ut till dörren bara för att jävlas. jag hade ringt in dom där som skulle ha frencha och pizza så de skulle ta längre tid för dig att betala din bensin. bara för att jävlas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men! Jag vill oxå jag vill oxå jag vill OXÅ!! Ha Buddy Holly, Arvingarna och polkatandborste. Fast surgubben kan du behålla. Hata surkärringar och surgubbar! Hoppas dom läser det här.. Kram!

2009-03-26 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

( jag väljer att vara anonym, känns säkrast ;) )

Passa dig för vad du skriver man vet aldrig vad som kan hända :D men jag förstår din frustration :P

2009-04-01 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback