tisdag

Nu har jag verkligen bestämt mig för att sälja bilen. jag vill ha nåt nytt nu! ska besiktiga och betala skatten (om inte köparen vill det?) och sen ska den iväg. Men frågan är, vad ska jag ha för bil dådå? Ge mig förslag!!

Annars kan jag ju berätta om helgen kanske. i lördags skulle jens visst bjuda hit lite vänner på tequila. jag fick också vara med. himla tur det! när pojkarna föll i sömn en efter en, med start i halv nio tiden på kvällen, fick jag stå som värdinna för kvällen. Det var folk jag aldrig hade sett förut, förutom en som jag är rädd för. han har alltid svar på tal och det gillar jag inte, det är min uppgift att sätta folk på plats, kände konkurrens.. Men jag satt mest i klädkammaren och drog i håret och höll för näsan på nån (jag är ju snäll och nämner inga namn) för att se om karln ens levde. det gjorde han och blev arg på mats när jag gjorde mina upplivingsförsök. jag höll med så slapp jag få skit för det =) Första gästen lämnade oss vid halv elva, med dubbla påsar i handen ifall det skulle råka vara hål i en av dom. jag skötte mig iaf galant och hade det trevligt med de okända och farliga rickard. när je.. jag menar nån, kvicknade till runt 02 lovade han att han skulle städa och diska dan efter. det var ju han som hade haft fest =) kanoners, jag titta mest på och pekade på golvet där han missat att dammsuga och torka. som vanligt alltså.. Det synda med kvällen, förutom bortfallet av festdeltagare, var att när de sista gästerna skulle gå for det såklart ett glas full med grogg i mattan. plockar glas än idag. luktar powerking när man tittar på tv. Jens får städa sen. Det andra synda med kvällen var att jag skulle ju på inflyttningsfest.. Men när värden är frånvarande kan ju inte värdinnan sticka. så tina o lars, ni får ha en inflyttningsfest till som jag kan komma på.

Idag är det tisdag och jag har jobbat. suttit vid datorn. kollat på tv. klättrat på väggarna. tänkt vara vaken tills jens kommer hem från jobbet så vi kan titta på reprisen på 2½men som jag struntade i att titta på idag för att vi ska se det i natt. jag kämpar redan nu med att hålla ögonen öppna. sov så kasst i natt och det första chefen sa imorse var att jag såg ovanligt pigg ut, så pigg hade jag inte sett ut på länge..? fått erbjudande att få börja på statoil på tyyyresöö. je jett funder.. fånnder. fonnder. men mamma hur stavas det?? imåra ska jag kolla på jens när han pluggar fysik, kanske serva med ett glas mjölk ibland. och så ska jag packa, för på torsdag åker vi till umeå!! bröllop på lördag, jag är mer nervös än bruden.. jag ska ju bara kolla på och kanske ta ett kort då och då. hon ska lova att hon ska älska i nöd och lust och i guds namn och fan och hans moster. det går nog bra till sist det där!
nu ska jag träna gå i mina gyllene skor som jag ska ha på lördag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Sweeet! En update!

Sjukt lustigt dock, för jag har också tagit exakt samma beslut. Bumpern ska väck.

Men det skär i hjärtat att säga...

Kanske att vi får ha en vanlig fest som du kan komma på?=P

Vi gillar läget, så det blir säkerligen massa kalajs i vår/sommar!=) Vi hoppas på detsamma från grann-huset!

Postat av: Tina

Men haaaaallå?

Update please! Lite bilder please?

Har fått en parkering idag jag =)

Sweet!

GrannKram!=P

2009-03-09 @ 21:21:57
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Tina

Vevaxelgivare... sucka

BilJävelFrånHelvete... som sagt!

2009-03-10 @ 10:49:18
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback