Kerstin kan man lita på!

Det är på grund av, eller tack vare, att du sa åt mig på juldan som jag bloggar igen, Kerstin!

Mitt nya liv går så bra så, längdskidorna står i hallen och väntar dels på tejp eller valla, dels på bättre väder, dels på motivation, dels på skidkläder... Jag hoppas jag kommer iväg innan den här vintern är slut..!!

Igår var vi ett gäng i Persåsen och åkte snoräser. Fy fanken va roligt!! Jag var livrädd varje åk men det var jätteroligt!! Jag var först att vurpa, men jag såg till att inte göra mig illa, som vissa andra sen.. Både Jennie och Benno har nog fin blåtira idag! :) Knäna är ömma och arslet likaså, men det är det värt!

Har varit sjukt trött den här veckan, trots att jag bara jobbat en dag mer än jag skulle ha gjort. Det var jätteskönt med sovmorgon idag, ända till kl 8!! Ett tecken på att man börjar bli gammal tror jag, vakna tidigt trots att man e ledig..

Idag blir det städdag med Ted Gärdestad som hjälp.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha, vilken makt jag har! :)

2011-02-07 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback