Mäklare?


I fredags när vi åt en underbart god fondue på en liten röd, kläckte Lina ur sig att hon tycker jag ska bli mäklare. För några veckor sen hade jag bestämt mig för att bli studievägledare, men ni har hon satt griller i huvudet på mig.. Mäklare.. Det är väl ett fiiint jobb va? Tänk våra ungar sen, pappa e byggingenjör och mamma määääklare. Fint skare va! Så den här veckan ska jag bli mäklare, trots att jag måste läsa mer matte först, och bo i Luleå i två år..

Jag börjar få panik över mitt liv, det måste hända nåt SNART!! Jag måste bli piggare och gladare och jag tror enda sättet är nytt jobb eller plugg. Kan i och för sig aldrig tro att jag ska kunna plugga, jag har som inget läshuvud direkt. Men nåt måste ske!! Helst igår. Så nu ska jag åka en sväng och prata lite. Om jag vågar..


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är inget fel på Luleå! Jag har ju bott här i snart 3 år... Bara 2 år kvar nu! :P

2011-02-21 @ 16:31:25
Postat av: TiNAWiNA

Jag tror på dig jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback